неделя, 28 юли 2013 г.

Приятелско предизвикателство :)



Уийкендът стана с една идея по-интересен след като Таня от Coffee and Chocolate реши да ме включи в предизвикателството на Liebster Blog award, като ми зададе 10 интересни въпроса за опознаване. Целта на предизвикателството е да създаде повече връзки между блогърите и по-специално тези, които имат по-малко от 200 последователи, даващи им възможност да разширят аудиторията си и разбира се да създадат нови приятелства. Аз с отворено сърце прегръщам идеята на Таня и ето ги моите отговори на нейните въпроси:


Защо създадохте блога си?
 Блога си създадох преди по-малко от година почти на шега, защото имах нужда от някакъв креативен проект, който да ме зарежда положително и да ме поддържа фокусирана в труден за семейството ми период. Оказа се едно от най-добрите ми решения ! :)
Кое е най-странното ястие, което сте яли?
 При всичките си пътешествия съм се стремяла да опитвам нови и интересни ястия, но никое от тях не бих определила за странно, може би защото съм голям експериментатор и за мен няма граници в готвенето :)
Разхвърляна или подредена сте?
 Определено подредена!
Какво най-често приготвяте у дома?
 Риба и месо.
Кое ви успокоява?
 Аз съм домошар по природа и времето, прекарано у дома,  винаги ми се отразява най-добре.
С какво не бихте направили компромис?
 Да правя компромис само аз. ( И с чалгата !!!)
Салата или торта?
 Торта.
Какво не умеете да правите добре?
 Да проявявам търпение.
Най-важното нещо за вас е...?
 Да живееш пълноценно спрямо твоите представи за това.
Оприличете се с една дума? 
 Странна.

 Попълването на този въпросник ме върна назад в детството, когато си разменяхме първобитната форма на фейсбука, т.е. лексикон. Надявам се и на останалите, към които ще изпратя своите въпроси, предизвикателството да донесе много усмивки в този слънчев летен ден. А те са:

2. Дани от Colorful Place
3.Петя Керанова от Моите кулинарни съкровища
4.Натали от Под гъбката
6. Мария Чалиева от Fresh Cuts of Live
7. Александрина от Приказки от шоколад
8.Емилия от The secret - with love
9.Михаела от Michelle's strawberries and mint
10. Марта от Драскотини

А моите въпроси към вас са следните:

1.Защо създадохте блога си?
2.Какво ви вдъхновява?
3. Първото ястие, което приготвихте сами е...
4.Червено, бяло или розе?
5. Коя е вашата щастлива песен?
6. Ако бяхте храна, щяхте да сте....
7. Считате за свой недостатък.....
8. Какво ви разсмива?
9. Какво ви прави добро впечатление при ново запознанство?
10.Вярвате че......

Ннадявам се всички настоящи и бъдещи приятели да се насладят на тази игра и им напомням, че ако решат да се включат в нея, трябва да изпълнят следните стъпки:
1. Да поставят линк към страницата на блогъра, отправил им предизвикателството
2. Да отговорят на въпросите
3. Да напишат свои 10 въпроса
4. Да поканят 10 блогъра, (по възможност с по-малко от 200 последователи)  да отговарят на тях, като им изпратите съобщение и посочите линк към техните страници.


11 коментара:

  1. Люси, много мило ми стана, когато прочетох отговорите ти... И, да, аз също съм като теб - подредена, мразя да ми е разхвърляно. ;) Това само го отбелязвам...
    Радвам се, че ти харесва предизвикателството и много благодаря за поканата! При първа възможност ще се включа, като само ще отговоря на въпросите ти, защото вече съм предизвикала 10-ма блогъри.
    Слънчев и хубав ден, усмихната Люси! :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Люси, благодаря че ме включи във своето предизвикателство! Изпревари ме с няколко часа, бях решила аз да ти задавам въпроси :)

    ОтговорИзтриване
  3. Гери, Натали, чудесно е, че така добре се приема играта :) Аз също съм благодарна, за прекрасната възможност да ви опозная още по-добре

    ОтговорИзтриване
  4. Здравей, Люси! Благодаря, че ме включи в предизвикателството, много ме зарадва! :)
    При първа възможност ще отговоря на въпросите ти и ще задам и моите.
    Блога ти е чудесен и се радвам, че ме откри, за да го открия и аз! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Алекс, радвам се, че идеята ти е допаднала и ще чакам твоите отговори :) Приятен ден!

      Изтриване
  5. Люси, много ме зарадва с това, че откликна. Беше ми много приятно да те опозная. Благодаря ти и слънчева седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Таня, благодаря ти и аз за поканата в предизвикателството. Беше прекрасна възможност да науча повече за своите блогърски приятели :)Сърдечни поздрави!

      Изтриване
  6. Чудно предизвикателство :) Ще се включа в него задължително, само да ми останат 5 минути свободни :)
    Благодаря, Люси.

    ОтговорИзтриване
  7. благодаря ти Люси, разбира се, че се включвам. на въпроса, коя храна щях да съм мога да отговоря веднага - аз съм вино. Пино ноар :-)

    ОтговорИзтриване
  8. Привет, Люси, и благодаря за интереса. Не знам кога ще успея с публикация - дано успея да се организирам. Всичко ме вдъхновява и ужасно се пилея, за да бъда перфектна домакиня, просто обичам да готвя за близките си.

    Розе ми е питието, мусака сготвих в трети клас - това помня за първо ястие. А ако съм храна, вероятно ще съм някоя салата с паста. А може би салата "Цезар"...Не бях се замисляла по въпроса. Предпочитам днес да съм една храна, утре - друга
    Гледам да се смея на себе си, колкото мога. Жизнеспасяващо е:)
    Поздрави и успех на твоя прекрасен блог!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Марта, радвам се, че все пак реши да се включиш в играта и благодаря за отговорите! Сърдечни поздрави!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...